Babbel

Hade håltimme sista lektionen så kom hem jättetidigt, strax efter tolv. Icke bra. Det blev till att steka maaassa plättar, dränkte dem i smör och sylt, käkade upp dem. Blev skitmätt. Gick o spydde. Najs.
Juste, åt några chips, en kaka och 1 Mars + 1 Snickers x57 gram var.

Efter det har jag hinkat i mig light saft (min drog) och pluggat fysik. Ska även hinna med någon timme till fysik idag och sen blire övningskörning! Eller övningskörningen tar jag nog före.
Men först ska jag laga mat, blir vego lasange. Blir säkert gott, hoppas jag. Mår lite illa nu för tillfället men det kanske går över.

Ha det bra<3

Kommentarer
Postat av: Isa

Kräkningar förstör tänderna, det rör runt i kroppens vätskebalans, elektrolytbalansen vilket i slutändan kan leda till ökad aptit, eller ännu värre: problem med hjärtat. Så småningom kommer du att svullna upp i ansiktet, få dålig hy och risigt hår osv. osv.



Snälla, snälla du, det är inte värt det.

2010-04-20 @ 08:26:11
URL: http://everydayfrometheinside.blogg.se/
Postat av: m

usch, låter som en rikigt dåligt dag för mig det. även om plättar är gott. mår du illa efter du kräkt? det gör aldrig jag, blir bara mer hungrig så egentligen är det ju helt jävla skit att kräka. men ändå gör man det.



hur gick övningskörningen?

2010-04-21 @ 11:32:00
URL: http://sabatjonka.blogg.se/
Postat av: ELINS VIKTBLOGG

:(

2010-04-21 @ 15:00:31
URL: http://vanillacupcakes.blogg.se/
Postat av: Lisalove

Blev hets för mig med,igårkväll:(. Hoppas det är okej med dig<3. Kramar

2010-04-21 @ 18:52:15
Postat av: My

jag är likadan när jag skriver prov. jag tycker alla prov går dåligt, men det är mer än ofta jag får tillbaka dem med ett högt betyg på. dock så pluggar jag aldrig till dem för jag kan inte koncentrera mig x) hoppas det gick bra för dig i alla fall! :*



det gick inte kommentera det inlägget, så fick ta denna i stället :)

2010-04-22 @ 10:53:33
URL: http://analogik.blogg.se/

Kommentera inlägget här tack:

Namn:
Kom ihåg mig!
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0