De tre faktorerna

Jag känner mig helt Wowad. För första gången på typ två tre veckor känner jag att jag faktiskt har kontroll. Jag har bara ätit ett litet ynka äpple idag :)

Hemligheten till kontroll är att:

1. Hålla sig sysselsatt
2. Alltid ha något att tänka på förutom mat
3. Att man motivationen för att inte äta

Just nu har jag alla dessa tre faktorer så jag känner mig stark. Men att vara på toppen är som att balansera på en lina, ett litet snedsteg och man är nere på botten igen. En bit tårta leder till en hel tårta och botten är nådd.
Men idag hoppas jag att jag får stanna på toppen. En liten dag iaf. Men sen kommer suget och att hetsa känns som ett enda alternativ för att tysta ned kroppen som skriker efter näring.

Har ju tidigare insett att min uppfattningsförmåga om vad som är för smalt och fint smal är ganska skev. Idag när jag och en kompis var på väg ner till stationen efter skolan gick en smal tjej med typ en mils långa ben förbi.
Kompis: - Shiit vad läskigt smal hon var:O  
Jag: - Aaaa, jooo...
Hon var typ... underbart jättesmal.

O förresten, körlektionen gick rätt så bra:) Ska köra om två veckor igen så har två veckor på mig att träna så han ser en förbättring!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här tack:

Namn:
Kom ihåg mig!
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0