Dumme jävel

Oj, igår hade jag verkligen fullt upp. Pluggade till ett prov nonstop efter att jag hade kommit hem från skolan konstant, förutom när jag övningskörde, åt middag och kollade på TV någon halvtimme. Att provet bara gick sådär är jag van vid, hur mycket jag än pluggar kan jag aldrig känna att provet har gått bra. Sedan kan jag få tillbaka ett prov jag tyckte jag skrev som jag tyckte gått dåligt, så har jag fått ett solklart MVG. Så vi får se hur det går på provet jag skrev idag när jag får tillbaka det. Jag läntar, inte.

Såklart har jag massa att plugga idag med:/ Gah. Men förhoppningsvis har jag iaf tid att kolla på Anna Anka söker assistent, det är lite underhållande:) Så därför ska jag plugga nu.
Ciao!

PS. Jag gjorde nått riktigt jävla dumt igår. Tyckte synd om mig själv för jag skulle va tvungen att plugga så mycket under eftermiddagen och kvällen så självklart springer jag förbi affären och köpter godis för 63,50 kr!!!!!!! Jag är fan otrolig. Vadå tröstäta/stressäta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här tack:

Namn:
Kom ihåg mig!
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0