Inte så farligt som jag befarade

Söndag = Pluggdag!

Ha en kul dag Cookie!
Har faktiskt redan gjort 2 av typ 5 saker på mitt pluggschema! Ganska bra, för att vara mig. Så nu är det bara att köra på.
Dagen i matväg har gått dåligt. Seriöst, om inte morgondagen går bra vet jag fan inte vad jag gör!! Men vägde mig faktiskt idag. O det var inte så farligt faktiskt som jag trodde! Vågen visade 60,0. Äckligt mycket, jag vet. Men med tanke på att jag trodde att den skulle visa 62,4 var 60,0 rätt bra. Men nu ska det fan gå neråt. Helst snabbt.
Men ska ha mens snart så har jag tur är lite bara vattvikt som försvinner sen. Hoppas.
Hoppas ni har en bra dag guys!:)


Kommentarer
Postat av: Lilla A

Svar: Det är nog det värsta med allt. Att man inte vågar gå ut, och stannar man inne kommer det bara resultera i att man hetsäter, så man kan inte göra det heller. Men kan inte vara någonstans, liksom.



Jag skulle också plugga idag. Har äckligt mycket att plugga, men nu när jag kom hem för bara några minuter sedan fann jag mitt nystädade rum i KAOS! Så jag måste städa om skiten. Det kommer ta hela dagen, så jag kommer få IG på alla prov... Och alla förnekar att de varit i mitt rum också. Men det ser ut som en katastrof, och jag städade igår och har inte rört något sedan dess, så jag vet ju att någon varit här.

2010-04-11 @ 15:27:01
URL: http://ricecookie.blogg.se/
Postat av: b

Uh, pluggdag för mig med. Hatar söndagar, så tråkiga.

2010-04-11 @ 18:59:04
URL: http://nevertoothin.blogg.se/
Postat av: MANDYx

har inte sovit på två dygn, och natten är redan planerad med plugg plugg och åter plugg ^^

fråga grejer på min blogg? ^^

2010-04-11 @ 20:01:26
URL: http://mandyx.blogg.se/
Postat av: Thea





Hej!



Tack.



Förlåt att jag inte har svarat tidigare har haft ett jätte konstigt humör den senaste tiden.



Jag måste nog verkligen göra ett graviditets test, är 8 dagar över nu...



Hoppas allt är bra med dig (Nej jag har inte orkat läsa ngt i din blogg tyvärr :( ja vet, jagär en dålig person...) Grattis att du höll dig nere!^^



kramar!

2010-04-11 @ 22:04:50
URL: http://fallaned.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja precis, det är ju de!!Men nu lär jag ha gått upp allt!:( ...Vad duktig du är..jag måste också sätta igång med mina skoluppgifter;) Det var ju bättre än vad du trodde, de var ju bra!! Nu ska vi kämpa som fan!



<3

2010-04-12 @ 10:06:39
URL: http://mindromvikt.blogg.se/
Postat av: Lilla A

Svar: Ja. Alltså... Jag får panik när någon varit i mitt rum utan min tillåtelse. Och när alla dessutom förnekar det får jag bara ännu mer panik! Jag ser ju att sakerna inte står som de ska och så! Dessutom låg det här i EXTREM oordning, så vilken ickepedant som helst skulle se skillnad.



Men det värsta är ju att jag hade massor med saker som folk verkligen inte får se. Jag har rensat bort nästan allt nu, så det borde vara lungt även om någon snokar, men jag är alltid så rädd att jag ska ha glömt kvar något som någon hittar sedan! Men jag har samlat ihop alla sådana saker i min ryggsäck nu. Det som jag inte kunda slänga. Där borde de inte snoka.

2010-04-12 @ 10:26:26
URL: http://ricecookie.blogg.se/
Postat av: marines

Hatar denna stress med skola. Har så mycket jag måste hinna med varje dag så att jag ibland bara vill skita i allt och sätta mig med en stor godispåse och titta på fil. Trycket blir för hårt liksom. Det blir för mycket på en gång.

2010-04-12 @ 14:54:23
URL: http://Marines.bloggsida.se

Kommentera inlägget här tack:

Namn:
Kom ihåg mig!
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0