Lösningen heter badshorts!!

Städade halva mitt rum igår. Noga. Tog ut allt och verkligen gjorde rent. Skakade alla mina kläder över badkaret. Hittade ingenting (Puuhh...). Idag ska jag städa resten av rummet och ber fan till gud att jag inte ska hitta nån koloni av små äckliga djur.

Känner mig trött och seg idag, inte så konstigt. Har inte sovit så mycket i natt. Ska jag vara ärlig har jag inte sovit mer än jag gör en skolvecka under det här lovet. Har somnat sent men vaknat tidigt (mellan halv åtta och halv nio!!). Så jag känner mig inte precis utvilad och taggad inför skolan på måndag. Men ärligt talat, gör man någonsin det?!

Maten har fortsatt att gå dåligt, men jag börjar sen en förändring på magen! Har ju envisats med att köra 8 minutes abs nästan varje dag i drygt 2 veckor och sen varje dag de senaste 2 veckorna. O hörni, det börjar ge resultat! Inte så mycket än, men ge mig en eller två månader så... ;)
Har tänkt såhär. En tjock mage kan man inte dölja i bikini, inte ens i baddräkt. Ett par tjocka och dallriga ben kan man ju faktiskt dölja, hyfsat. Hemligheten heter badshorts. Då slipper man i alla fall visa den tjockaste delen av benet!
Därför ska jag koncentrera mig på att få en lite snygg mage. Benen får komma  i andra hand. 

                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här tack:

Namn:
Kom ihåg mig!
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0