Rubrik

Hej. Usch deppigt inlägg innan. Känner mig dock lika deppig nu. Var på teater och på restaurang igår, var väldigt jobbigt. Ska berätta för er om restaurangen sen imorn eller så då jag inte tänkte sitta så länge vid datan just nu.
Har fått ett påskägg av Mamma & en Lindt Hare och en Lindtbebis hare. Så söt, hur kan något som ser så liten och oskyldig ut på ytan skapa så mycket starka känslor att man helst bara vill lägga sig ner och dö? Knäppt ja.
Det kommer bli mycket mat idag. O godis. Men jag bryr mig inte. Jag får ligga och kvida i ångesten ikväll men nu ska jag försöka ha en något sånär Okej påsk.
Hoppas ni andra är starka och håller er undan påskmaten så gott det går, GLAD PÅSK på er<3


Kommentarer
Postat av: sandra

Jag hade min faildag igår, men det behövdes faktiskt, jag blev peppad av den, Hoppas du också blir det :)

Och en gång är inte så mycket om man tänker på hur duktig du har varit innan :)

Stay strong :)

2010-04-03 @ 10:26:24
URL: http://tunnare.blogg.se/
Postat av: Li

Det är så synd att högtider ska vara så kopplade till mat :( Kram Li

2010-04-06 @ 21:22:21
URL: http://perfectalteregos.blogg.se/

Kommentera inlägget här tack:

Namn:
Kom ihåg mig!
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0