Äcklad

Torsdag, det betyder att det inte är så mycket kvar på lovet. Det är väl iofs bra, så jag kan komma tillbaka till lite rutiner för det här lovet har varit helt galet matmässigt. Usch.

Idag ska jag övningsköra förhoppningsvis. Var ett tag sen, känner mig inte alls taggad. Är trött och på dåligt humör för igår så hittade jag typ en skalbagge på mitt rum!! :( O jag hatar insekter så fick panik. Jag har endel matrester på mitt rum så det är kanske därför den har kommit dit, jävligt smart. Sen har den säkert lagt hundratalsägg *ryser*. Åhh!! Måste städa. Är rädd att jag typ kommer hitta en hel koloni med skalbaggar, uhhh. Men måste städa lite nu, hejdå!
UUUHHH....

Kommentarer
Postat av: dani

det hände mig innan när jag gömde mat i garderoben..

2010-04-08 @ 10:52:44
URL: http://autumnpromises.blogg.se/
Postat av: Lilla A

Lov och helger är hemska matmässigt. Det är alltid bättre att hålla sig sysselsatt med skola och så; då har man i alla fall inte lika mycket tid att klämma in hetsätning på.

2010-04-08 @ 10:53:53
URL: http://ricecookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här tack:

Namn:
Kom ihåg mig!
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0