Måste bara få ur mig...

Idag har verkligen varit en gråtarkväll. För två samtalsämen mina s k kompisar förde idag på tåget. Vi hade varit på en "utflykt" hela dan på en grej, typ ett museum kan vi kalla det. Så sitter vi på tåget hem. Så börjar mina fyra kompisar diskutera vilken helg de hade valt att åka till en av mina kompisars land. De hade alltså pratat om det under sommaren att nästa helg tror jag de hade bestämt, att de skulle åka till hennes land. De hade tydligen inte ens tänkt på att fråga mig innan om jag kunde utan de frågade där på tåget om jag också kunde då. Sa typ: Aaa kanske. Så sa en av mina kompisar  "aja den som inte kan komma får skylla sig själv". De bryr sig alltså inte om om jag kan eller inte. För nu har de iaf frågat, de hoppas säkert att jag inte kan just då. Jävla bitchar.
O det var ändå hon jag är närmast kompis med som hade bjudit in de andra (plus mig idag) till hennes landställe:(

Sedan en ganska lång stund senare börjar de prata om folk som skär sig. Det började med att en av mina kompisar säger att hon tror att det är en tjej hon vet som skär sig. Så berättar en annan av mina kompisar att hon har en kompis som har skärsår över hela armarna och min kompis tycker att hon borde sätta på sig en tröja. Va fan lixom, hon har väl lika stor rätt att gå i t-shirt som någon annan. Så säger en annan att "De som har så mycket sår skär ju sig lixom bara för att få uppmärksamhet". Alla håller med. Jag stirrat rakt fram och säger inte ett skit.
Asså, har de inte sett mina ärr? Eller har de kanske GLÖMT att jag har ärr på armarna? Eller så bryr de sig inte helt enkelt.
De bryr sig lixom inte om att jag inte har ätit lunch med dem i 1 år, när de har gått ut och ätit har jag suttit och kollat på. Möjligen druckit en light läsk. Vad tänker dem med?
Deras ändå problem i deras jävla perfekta liv är att de tror att ett prov har gått dåligt, men det visar sig alltid att de fick MVG.
Är så jäkla arg/sårad/besviken just nu. Känner för att låta rakbladen smeka huden och se blodröda dropppar sippra fram. Men jag ska inte, jag lovar.

Kommentarer
Postat av: lisa

Kram på dig. Stå emot, du klarar det. Bevisa för dem vilken stark människa du är. Dessa "vänner" kanske inte är så bra för dig!

2010-08-19 @ 05:34:24
URL: http://fightforyourright.bloggagratis.se
Postat av: Fia

Styrkekram till dig!<3

2010-08-19 @ 08:50:35
URL: http://vagentillfriheten.blogspot.com
Postat av: Emmy

vilka idioter, sparka på den som ligger ner. Moget, usch, blir förbannad på folk som trycker ner människor som redan har det jobbigt.

2010-08-19 @ 17:09:07
URL: http://perfectbones.blogg.se/
Postat av: Mission

Flickorna håller ju på med typiskt "trycka ner andra så jag själv mår bättre"-beteende. Du behöver inte såna vänner, ingen gör det!

2010-08-20 @ 09:51:59
Postat av: Kakmonster

Nämen snuff! Såna vidriga tjejer =( Förstår att du känner dig sviken.. kramar hårt

2010-08-20 @ 15:55:28
URL: http://skinnyfield.blogspot.com/
Postat av: I shot for the sky

Fy fan.. Vet hur det känns att ha sånna "kompisar".. De förtjänar inte dig. Stå på dig!

Kramar.

2010-08-21 @ 10:34:19
URL: http://ishotforthesky.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du vet att du är mycket bättre än dina vänner!

2010-08-31 @ 11:03:54
URL: http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här tack:

Namn:
Kom ihåg mig!
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0