Cookie filosoferar

Ska åka lite senare idag så hinner med att skriva åtminstone ett blogginlägg till ;)

Kollade på Let´s dance igår, o Gudrun åkte ut. HAHA!! Hon var den jag ville och trodde skulle åka ut. Visst, hon var kul i början men efter ett par program var hon inte lika kul längre.

Min dag började veeeerkligen bra, åt ett par rutor choklad från igår. Bad. Men när jag är i Spanien kan jag iaf inte äta lika extremt mycket som jag har ätit de här dagarna. Ni förstår, jag hatar att äta med andra. När jag är själv, kan jag trycka i mig hur mycket som helst. Men när jag äter med andra, nä då kan jag inte äta så mycket. Att äta med kompisar i skolan har jag alltid tyckt varit jobbigast, därför äter jag ju inte lunch numera alls för det är så jobbigt.
Men med familjen har jag inte tyckt det har varit så jobbigt, fram tills nu och en tid tillbaka. Tycker bara det blir jobbigare och jobbigare att äta med familjen nu. Ingen ska behöva se mig äta. Ingen vill se ett fetto äta.
När jag är i S. kommer jag inte ha någon tid för mig själv = jag kan inte trycka i mig mat = mindre mat = viktnedgång!
Tror inte jag kommer gå ner i vikt, nej. Men hoppas iaf på att inte gå upp som jag har gjort konstant sedan drygt 1 vecka tillbaka!!


Önskar er alla ett fin fint lov:)<3


Kommentarer
Postat av: J

jag är likadan, avskyr att äta inför och tillsammans med andra människor! samtidigt är det ju på ett sätt bra om man gör det, för då kan man inte hetsa. hets och överätning är bara möjlig om jag är helt ensam hemma.



vad avundsjuk jag blir på att du ska till spanien! låter sjukt härligt. hoppas du får några riktigt bra dagar och kan börja om på nytt när du kommer hem sen utan "svälta sen vräka i sig"-mönstret.

:)

2010-02-27 @ 12:58:30
URL: http://novemberonsdag.blogg.se/
Postat av: Marines

Läser din blogg ibland. Verkligen bra! :) Har själv börjat blogga, en slags liknande blogg, vore kul om du kanske ville titta in och give me some respons? Alltid trevligt, ju! Kmr fortsätta läsa din blogg iaf ;)

2010-03-02 @ 22:54:32
URL: http://marines.bloggsida.se

Kommentera inlägget här tack:

Namn:
Kom ihåg mig!
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0