Frusen

Usch, det är sjukt kallt hemma hos mig. Inte kul, men nu ska jag se det postivia med det, jag bränner fler kalorier! ;)

Känner mig duktig idag, satt kvar i skolan och pluggade i drygt en timme med en kompis. Visste att jag inte skulle få något gjort om jag åkte hem, det var väl duktigt av mig? :) Hindrade mig från att hetsa oxå, ännu bättre.

Sen väntar mer plugg (kemi, matte, engelska och säkert något mer:S) och förhoppningsvis träning och bara lite mat. Får se om jag hinner med att träna lite, det borde jag göra. Om jag tränar på motionscykeln så går bara drygt 50 min bort av kvällen. Då borde jag hinna plugga hyfsat mycket iaf :)

Nu ska jag kommentera i era bloggar, woho!:) Det är så roligt att läsa hur det går för er alla.

Oj, höll på att glömma... Ni har väl märkt att jag har kommit ett kryss närmare mitt mål i tabellen till vänster?:P


Längtar ni till sommaren? Det gör inte jag.


Kommentarer
Postat av: Ari

Aw, samma här, det är säkert typ 10 grader härinne bara :o

2010-02-08 @ 18:51:07
URL: http://wheniamqueen.bloggagratis.se/
Postat av: J

krysset ser fint ut du!;D



neej det gör inte jag heller, jag vill gärna ha värme men jag vill inte tvingas ha shorts och bikini och allt sånt.. eller vad sjutton nu ska jag vara positiv, jag KOMMER vilja ha shorts och bikini för jag kommer vara smal när sommaren kommer! OCH DU OCKSÅ!:)

2010-02-08 @ 21:22:30
URL: http://novemberonsdag.blogg.se/

Kommentera inlägget här tack:

Namn:
Kom ihåg mig!
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0