Melodifestival

Melodifestival: Titta eller inte titta?

Har inte skrivit så mycket vad jag äter i bloggen kom jag på nu, bara för det ska jag skriva vad jag har ätit idag:)

IN:

Frukost: 2 glas funlight ~ 4 kcal
Lunch: -
Mellis: 1 mentos, två glas funlight  ~ 12 kcal
Middag: Kycklig, ris, sallad, lite sås  ~ 400 kcal


UT:

Promenad 15 min ~ 50 kcal
Promenad 30 min ~ 100 kcal

Får se om det blir någon mer träning ikväll :) Hoppas er lördag har varit trevlig. Min har varit lite småseg men ändå helt okej, har fått lite plugg gjort iaf :) Alltid något postivit!



Kommentarer
Postat av: ida

bra dag du haft! :)

sv: ja tack så mycket:)!

2010-02-06 @ 19:01:46
URL: http://behindMySmile.bloggplatsen.se
Postat av: F E L I C I A

Hej, jag bara undrar en sak, är du ProAna? Eller försöker du bli frisk? Kram :*

2010-02-07 @ 18:20:35
URL: http://flickamedkjol.blogg.se/

Kommentera inlägget här tack:

Namn:
Kom ihåg mig!
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0