ojski bojski

Svar från förra inlägget till M.:
 Är det inte så att masken måste komma ut "den naturliga vägen" sedan? Tänk vad vidrigt om den är tio meter lång!

Svar: jo du har rätt, väldigt vidrigt :O :P

__________________________________________________________________________________________

Åh, slutade tidigt. Har alltid svårt att hålla mig ifrån mat när jag slutar tidigt. usch. Idag var det extra svårt för jag åt bara ett litet mål igår :/ Så därför failade jag lite idag, men jag ska ta det lugnt. Inte hetsa upp mig, det löser inget. O så nyare tag imorn!
Hoppas er dag går bättre än min iaf!!:)

Kommentarer
Postat av: Hedwig

sv; det är det mycket möjligt att man gjorde, men man gjorde det även på 1600-talet :P

2010-01-14 @ 17:21:25
URL: http://fakeit.webblogg.se/

Kommentera inlägget här tack:

Namn:
Kom ihåg mig!
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0