Sån där dag, ni vet

Idag är det en sån där dag när man bara undrar varför man ens går upp ur sängen. En dag när man undrar varför man håller på att kämpa så mycket för att bli smal. En dag när man känner att hela livet rasar samman. En jävligt jobbig dag helt enkelt.

Kände mig hoppfull inför framtiden för några dagar sen, nu är jag nere på botten igen känns det som. Igår gjorde jag något som jag har lovat att aldrig göra idag, skära mig. Men jag gjorde det. Det känns bättre för stunden, men sen... Jag har enorm ångest för mina ärr på armarna. Nu har jag två ärr till.
Jag känner mig ensam. Ingen vet om mina problem förutom jag. Vet inte vad jag ska ta mig till. Jag känner att jag saknar något, vet ni vad, ett liv. Ett liv. Som jag själv kan styra över. Där inte maten styr. För maten styr mitt liv. 
Jag är bara så jävla rädd vad som ska hända med mig. För jag orkar inte med det här så mycket längre till.
         
             


Rädd & ensam


Kommentarer
Postat av: Kristina

Du - jag har också haft en "sån där dag". Sjukt hemskt jobbigt. Men jag tänker fortsätta kämpa! <3

2010-01-15 @ 20:24:32
URL: http://anaandalittlemia.bloggplatsen.se
Postat av: ida

sånna dagar är så jobbiga ! jag vet hur du känner med allt det där som du skriver :( jäkligt deprimerande är det iaf :/ stackare <33

hoppas det är bättre nu

Kram Ida

2010-01-16 @ 01:19:48
URL: http://behindMySmile.bloggplatsen.se
Postat av: Raspberry

Svar: Okej, varför skulle du skratta =)?

2010-01-16 @ 03:48:24
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här tack:

Namn:
Kom ihåg mig!
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0