Välkommen till min nya blogg!

Hej på er alla :) Detta är en anonym blogg om en sjuttonårig ätstörd tjej som ni kan kalla Cookie.
I den här bloggen kan du som i så många andra följa min väg till perfektion, för dit ska jag!

Har du ingen ätstörning ber jag dig att lämna min blogg, du vill inte hamna i samma sits där jag sitter. Där bara siffor, kalorier, träning, utseende m.m styr ens liv. Att aldrig kunna släppa tanken - Jag är för fet, för fet, för fet. Måste äta mindre, mindre, mindre.

Jag har kämpat med min ätstörning sedan drygt 2-3 år tillbaka. Jag uppfyller inte "kraven" för anorexi eller bulimi så jag brukar säga att jag har UNS (som är en ätstörning). Mitt förhållande till mat skulle nog upplevas ganska konstigt om jag berättade det för en "normal" person så därför har jag valt att hålla mina problem hemligt. Det är därför jag väljer att ha en anonym blogg, för att jag vill vara hemlig! :)

Det var en ytligt presentation om mig, men det får räcka för tillfället!

/Cookie


Kommentarer
Postat av: ida

hej , trevligt att vara uppe med tuppen :) , jag kommer följa dig på bloglovin , jag har inte läst din blogg förut alltid roligt med nya ! :)

Kram Ida

2010-01-10 @ 13:56:05
URL: http://behindMySmile.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här tack:

Namn:
Kom ihåg mig!
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0