Vad händer nu?

En stor del av mitt liv har precis försvunnit ut ur mitt liv för ett par månader. Just det. Skolan. Vad ska jag göra med all min tid nu? Iofs kan jag ju alltid fortsätta oroa mig och ha ångest över mina betyg som jag vill ska vara högre.
Men kan knappt fatta det. Inga mer prov eller läxor tills i mitten/slutet av augusti. Det är konstigt, jag känner mig inte lycklig för att slippa prov och läxor. Visst det är jätteskönt, men det känns. Tomt på något sätt?
Idag tog treorna studenten. Vitklädda (några iaf) och med ett stort leende på läpparna.
Om ett år är jag där. Då kanske jag vet vad jag vill göra med mitt liv. Kanske har matmonstrerna slutat spöka då, men det tror jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här tack:

Namn:
Kom ihåg mig!
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0