En fördel att vara tröglärd

Hann inte träna. Pluggade istället. Vill man ha MVG så... Hoppas att det lönar sig bara. All jävla tid jag lägger ner på skolan.
Hade matteprov igår. Och som jag pluggade till det. Satt säkert två timmar både onsdag - torsdag. Ännu längre på fredagen. 3 timmar både på lördagen och söndagen. Sen nästan 2 timmar på måndagen tror jag. Plus att jag alltid jobbar på lektionerna i skolan. O ändå gick provet dåligt. Känns misslyckad att lägga ner så mycket tid på den där jävla matten. Iofs har jag inte så mycket annat att lägga ner tid på. Jag behöver ju knappast lägga ner mer tid på maten... Det kanske är bra att jag är tröglärd iaf...? Cookie: Tröglärd och fet. Härlig beskrivning.

Ahh, skönt. Jag har sovmorgon imorgon. O imorn ska jag väga mig. Vad drygt en vecka sen sist. Jag vet vad som kommer hända om sifforna är högre än väntat. Besvikelse leder till dålig motivation vilket leder till att aktiveringsnivån till att äta sjunker. Cookie failar.
Men jag känner att jag måste veta vad jag väger. Vill ha en siffra på hur fet jag är.

Nu ska jag göra lite sista minuten plugg och sen sova. Det behöver jag, känner mig rätt slut om jag ska vara ärlig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här tack:

Namn:
Kom ihåg mig!
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0