Förändrad ABC för mig

Har ätit nästan 500 kcal idag redan, och då har jag inte ätit middag än! Kyckling och ris tror jag att det blir.
Har funderat och kommit fram till att jag vill forsätta att försöka följa ABC, MEN dubbla kaloriintaget. Det är bara att erkänna för mig själv, jag kan inte äta så lite som ABC:n säger. Inte just nu iaf. Så prövar att dubbla intaget men då orkar jag förhoppningsvis träna nästan varje dag:)

Dagens träning:
10 min crosstrainer - 100 kcal
30 min crosstrainer - 345 kcal

TOT: -445 kcal

Så ligger på +/- 0 just nu. Kommer köra 8 minutes abs+buns ikväll. Hinner inte träna mer för har ett biologiprov om två dagar. Hade prov idag som jag verkligen hade pluggat till, hoppas att det gick okej. Hoppas...


Kommentarer

Kommentera inlägget här tack:

Namn:
Kom ihåg mig!
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0