Helg !

Idag är jag dödligt trött. Kanske för att jag har haft en sååå ansträngande dag? (2 lektioner) Möjligtvis. För jag ansträngde mig faktiskt väldigt mycket under dem där två lektionerna, och fick faktiskt ganska mycket gjort! Men har mycket kvar att göra hemma.
Min helg kommer bestå av: Plugg, Avatar, träning ... Typ det:) Det kommer väl inte bli den bästa helg men det är väldigt få av mina helger som är trevliga... Juste. Bör övningsköra också nu när snön är snart är borta!

Maten har väl gått sisådär (=dåligt) idag. Antingen äter jag under 500 kcal eller 4000. Jag har inget mellanting, antingen är jag på botten eller på toppen. Måste nog säga att jag är nere på botten nu, men snart ska jag upp till toppen igen! Det är som att åka berg och dalbana.

Btw, idag är jag tjaaackis. Fettet står ut åt alla kanter känns det som, not nice. Nu ska jag läsa lite bloggar, det var ett par dagar sen jag gjorde det! Har suttit väldigt lite vid datorn de senaste dagarna, beror på det:)

Kommentarer
Postat av: e

åh, du är inte ensam om att göra så. antingen äter man ALLT, eller så äter man ingenting. det finns inget där emellan liksom. sjukt jobbigt.



och ja, haha min lilla saga.. den ska ju faktiskt bli verklighet, vi ger oss inte!



ta hand om dig! <3

2010-03-26 @ 15:45:06
URL: http://demia.blogg.se/
Postat av: Erika

Sv; Det känns inte så... känns som om det går baklänges, fast det är väl hyfsat kontrollerat nu iaf.

2010-03-26 @ 16:18:14
URL: http://anaaddict.blogspot.com
Postat av: Lilla A

JAG ÄR PRECIS SÅDÄR! Pratade med fin människa om det idag. Jag kan inte vara något mellanting. Där är antingen jättelite mat eller hur mycket som helst. Kan inte ligga i mitten. Det är antingen 500 eller mindre, eller så är det över 3000!

2010-03-26 @ 18:42:29
URL: http://ricecookie.blogg.se/
Postat av: Lucy

Till andra sidan jordklotet!! :-D 30 timmars flygresa här ifrån om vi säger så!

2010-03-26 @ 21:16:54
URL: http://dontstandstill.blogg.se/

Kommentera inlägget här tack:

Namn:
Kom ihåg mig!
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0