Jag & mi(n)a problem

Jag vågar inte väga mig, jag är rädd för vad vågen kommer visa. Därför är det bäst att låta bli.

Usch, min mage har en "tendens" att typ bli uppblåst på eftermiddagen. Den typ fylls med luft så den står ut flera centimeter extra, ungefär som en gravid kvinnas mage i sjunde månaden eller något åt det hållet. Ont gör det oxå, det känns som luften trycker på organen och försöker jag hålla in magen gör det bara ännu mer ont. Usch, usch. Är det någon med samma problem? Jag kan tänka mig att det har med att göra att alltid när jag är i skolan försöker jag hålla in magen, eller mer att jag spänner den för att den ska vara platt. Det kanske är det som är problemet...

Nu ska jag skriva lite labbrapport och sen äre HP läsnings dags<3 Men först lite matte. O mat. Mkt.


Kommentarer
Postat av: Nelly

å jag vet precis vad du menar :O trodde det bara var jag som gick runt och hadde så ibland

2010-03-31 @ 18:01:15
URL: http://laajk.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här tack:

Namn:
Kom ihåg mig!
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0