Kanske en hets fri dag idag?

Tja babes<3 Kan känna mig lite (endast mycket lite dock) stolt och meddela att jag inte har hetsat (än) idag. Åt frukost imorse för första gången på typ 8 månader, men var så sjukt sugen på typ allting. Så sprang ner i köket och hällde upp ett glas med yogurth. Kändes inte så bra men var tvungen! Åt ett äpple på bussen på väg till skolan och sen ett äpple på väg hem från skolan. Så blev mycket mer mat än vad jag är van vid under dagen men då var jag inte så superhungrig när jag kom hem iaf.
 
IN:

~2 äpplen (200 kcal)
~ 2 dl yogurth + lite frön (150 kcal)
~Majs, paprika (skolan) (100 kcal)
~Lite pasta, lite köttfärssås, massa morötter (300 kcal)

UT:

- 10 minuters crosstrainer (-103 kcal)
( - 30 minuters crosstrainer (-ca 300 kcal) )
( 8 Minutes abs + buns)

(Inom parantes)= Ska tränas senare ikväll!

TOT: 750 - 403=347

Kommentarer
Postat av: J

Sv: Jag förstår precis, för jag tänker EXAKT likadant. "Dagen-är-redan-förstörd-tänket" är det som har gjort att jag misslyckats så många gånger, men jag tror att det därför är extra viktigt att jobba på det. De perioder jag faktiskt har lyckats acceptera små snedsteg utan att förstöra allt helt och hållet är de gånger som jag faktiskt gått ner ordentligt i vikt. Men härligt att den här dagen ser ut att bli bra iallafall, det är alltid den första som är den svåraste :)

2010-03-18 @ 18:56:30
URL: http://fyrtiofemkg.blogg.se/
Postat av: linnea

åh duktig du är... Själv har man ätit på tok för mycket.. Började nästan grina då det var middag...

2010-03-18 @ 19:21:31
URL: http://bantabeach.blogg.se/
Postat av: J

det kanske är så du borde börja göra? äta frukost varje dag och nån frukt på hemvägen. kan ju helt klart vara värt att prova några dagar och se om det blir bättre med hetsen. hur brukar du göra annars? brukar du låta bli att äta helt och hållet förrän du kommer hem på eftermiddagen?

jättekul att läsa att den här dagen har gått bra för dig i alla fall<3

2010-03-18 @ 20:24:13
URL: http://novemberonsdag.blogg.se/

Kommentera inlägget här tack:

Namn:
Kom ihåg mig!
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0