Märks det att jag har fortfarande tråkigt?

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att jag inte åt chokladbollarna såklart!:)

Vad gjorde du kl 08 imorse: sooov, vaknade 10 min senare dock:/

Vad gjorde du för 15 min sedan: satt vid datan som jag har gjort i princip hela dagen.

Det sista du sa högt: hm, måste varit igår kväll när mamma frågade om jag mådde dåligt och jag mumlade ja ;) Mkt givande konversation.

Det senaste någon sa till dig: Skrev det nyss...

Vad har du druckit idag: Té o vatten!

Vad var det senaste du åt: Kycklingsoppa, mums:)

Vad var det senaste du köpte: Kläder i Spanien, bland annat två tröjor och ett par jeans!

Vad är det för färg på din ytterdörr: En är vit och en är brun;)

Vad är det för väder hos dig nu: Snöigt, sooooligt! Jag vill ut.

Godaste glassmaken: banan, choklad typ. Muuums.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja det gör jag nog:)

Sover du tungt: Inte speciellt!

Drömmer du mardrömmar: Ja, om mat.

Trivs du med ditt jobb: Har inget jobb om man inte räknar med skolan men det trivs jag med;)

Favoritklädsel: Mjukisbyxor x)

Favoritlåt just nu: Ingen speciell, lyssnar mycket på Taylor Swift just nu så någon av hennes låtar antar jag:)

Vad ser du om du tittar till höger: En tv hörna:D

Vad gör dig glad just nu: Öhm, jag har inte ätit så mycket idag! Det blir jag glad av.

Vad ska du göra härnäst: titta på någon film, vet bara inte vilken. Tips?

Höger eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Dåligt, är sjuk och vill bli frisk:(

Favoritgodis: ALLT! Nä men choklad om jag måste välja. O lakrits.

Kläder just nu: Mjukisbyxor och stor, pösig och mysig tröja som man kan gömma sig i.

Sommarplaner:? Jag ska vara smal till sommaren, det är min plan. O jag vill gärna ha ett jobb, fan. Det påminde mig om att jag måste söka jobb. Fan.

Hur många kuddar sover du med: Tre:D Gosa pinje från IKEA is the shit<3

Spelar du något instrument: Haha nä, är inte så musikalisk av mig;)

Morgon eller nattmänniska: Nått mitt emellan skulle jag tippa på:)

Vad är viktigast för dig: Att vara smal.

Är du kittlig: Ibland!

Snarkar du: Pinsamt nog, ja.

Stjärntecken: Lejon!:)

Äckligaste insekten: Spindlar!! (är det en insekt?)

Längtar du mest efter just nu:
Att bli frisk!!

Var är din mobiltelefon? I min ficka, där har den det bra:)

Ditt hår?
Är fuuult, och behöver klippas.

Din dröm inatt? Åhh, kommer inte på den för tillfället! Irriterande.

Din skräck? Att dö fet.

Var vill du vara om 6 år? På läkar/veterinärutbildning i Budapest såklart!!

/Cookie


Kommentarer
Postat av: evelina

sv: hahaha lr hur, man ljuger ju om man säger att man inte gillar - deras oro;)höhö<3



Hahaha ja man får väl vara glad för det, sen får man hoppas det tar slut när vi är smoking hot;);)

2010-03-05 @ 17:02:30
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/
Postat av: Isa

Knappast :) Hoppas dagen gått fint!

2010-03-05 @ 18:38:56
URL: http://everydayfrometheinside.blogg.se/
Postat av: Camilla

är du ungersk eller tycker du bara om huvudstaden?

2010-03-06 @ 00:15:27
URL: http://smalhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här tack:

Namn:
Kom ihåg mig!
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0