Sötsug, förkylning och crosstrainer!

Åh. Jag. Har. Ett. Sånt. Förädiskt. Jävla. Stort. Sötsug. Just. Nu.
Och jag hatar det. Till 100%.
Jag hatar "ovissheten" om man kommer hetsa eller inte. Det känns bättre på något sätt när jag har bestämt mig innan att jag ska hetsa, att man slipper ovissheten om man kommer hetsa senare under dagen eller inte. Vet inte riktigt om ni förstår men så känner jag. 
Hoppas ju verkligen nu att jag kan stå emot mitt jävla sug. 
Vågen visade neråt imorse, gissade rätt igen vad jag skulle väga. Börjar nästan tro att jag är synsk vad det gäller min vikt... :P 

Nu ska jag försöka koncentrera mig på annat, läsa era bloggar t ex:)
O jag vill träna! Men kan inte, är fortfarande lite förkyld. Att vara i skolan från 8.15-13:00 var ganska kämpigt så någon träning är det inte tal om!:/
Men en positiv grej, jag ska köpa en crosstrainer:) Ni som har crosstrainer/tränar på gym, vad har ni för sort? Jag funderar på att köpa Crosstrainer Challenge BE5510, vet någon om den är bra?


Kommentarer
Postat av: Zarah-Lou

Tack för din kommentar!

Jag är jättenöjd med min, tystgående och enkel. :)

2010-03-08 @ 14:48:43
URL: http://zarlei.com/
Postat av: fight for the "fit for fight"

sv. åh, krya på oss!!<3



jag vill också ha en crosstrainer... :/

2010-03-08 @ 14:54:48
URL: http://fightforthefitforfight.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack!! Ja, nu ska jag kämpa som fan! Krya på dig!!!

2010-03-08 @ 15:25:08
URL: http://mindromvikt.blogg.se/
Postat av: Matti

Tips mot sötsug är att äta kromtabletter. Skitbra. Annat tips är Fun Light. Sött som tusan. :)

Postat av: Anders

Hej!

Såg att du tänkte köpa en Crosstrainer Challenge BE5510!

Har själv en sådan men tappat bort bruksanviningen till den, undrar därför om du ev köpte en och kan hjälpa mig med en kopia på manualen?

Halens kan inte hjälpa mig om jag inte har artikelnr på den och jag hittar ju inte papprena på den



Mvh



Anders

2012-01-12 @ 10:00:54

Kommentera inlägget här tack:

Namn:
Kom ihåg mig!
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0