Störda tankar

Jag kommer ihåg förut när jag var ute på stan, väntade på tåget, satt i matsalen, att jag brukade kolla efter killar Snygga killar.
Idag kollar jag inte efter snygga killar, jag kollar på tjejers kroppar. Om de är för tjocka eller tillräckligt smala. Om de är tjockare än vad jag är.
Utseende är det enda som får plats i mitt huvud. Det känns jobbigt. Att behöva vara så utseendefixerad. Att leta snygga killar har jag varken tid eller lust med, jag letar hellre efter den perfekta kroppen jag skulle vilja ha!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag tittar också på tjejers kroppar! De är ofta mycket roliagre att titta på än snygga killar, samt att jag har ju min gubbe redan!



Roligt och höra att fler gör så :)



Lycka till med ABC dieten :)

2010-03-30 @ 09:24:37
URL: http://themana.blogg.se/
Postat av: C

Jag är precis lika dan, och jag jämför ALLTID med mig själv. Benen är typ det man mest kollar in, as jobbigt... Fast jag vilar ju såklart ögonen på lite ögongodis ( gorgeous guys) med ;)

2010-03-30 @ 18:58:29
URL: http://skinnyitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här tack:

Namn:
Kom ihåg mig!
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0