Träning ska bli min drog

Jag älskar min nya crosstrainer, den står precis vid datorn som står precis vid teven. Alltså, varje gång jag sitter vid datan ser jag den. Och jag sitter ganska ofta vid datan (alldeles för ofta och mycket...). Efter  jag skrev förra inlägget vände jag mig om och såg crossen, tänkte att jag kan ju träna några minuter. Så hoppade upp på den, valde tyngsta motståndet och körde i ganska lungt tempo. Efter 10 minuter stod kcalförbrukning på -150 kcal. Gick och bytte om och körde mer seriöst i 30 min, -330 kcal. Åt middag och körde 30 min till, -315 kcal.
TOT: drygt -800 kcal (om crossen visar rätt vill säga, men man fyller i vikt, ålder, kön, längd så någorlunda rätt måste den ju visa?)
Inte för att träningen väger upp speciellt mycket med tanke på hur mycket jag har ätit, har inte räknat och kommer inte göra det heller.
På 1 h och 15 mins tid konstant tillbringandes i köket och konstant ätande leder till att man får i sig väääldigt mycket mat.
Men, nya tag imorn.


Älskar hennes kropp, "The secret life of the american teenager" Grace


Kommentarer
Postat av: J

Vilken dröm att ha en crosstrainer hemma! Dom är så himla bra, man förbränner massor och det känns roligare än att klampa runt på ett löpband tycker jag :)

2010-03-16 @ 13:26:36
URL: http://fyrtiofemkg.blogg.se/
Postat av: Li. ♥

gumman. crossen ljuger inte !:) det tar sjukt mkt att göra den där övningen.. jg var inne på att köpa ett löpband ett tag.. men detta är såååå otroligt mkt bättre!



kämpa på .

snart når du den där kroppen:)

pussa

2010-03-16 @ 13:34:16
URL: http://slutaaldrigkampa.blogg.se/
Postat av: Ari

Åh, vad underbart med en cross hemma :) Men snart har jag mitt löpband också, om föräldrarna håller vad dom lovat <3

2010-03-17 @ 14:49:23
URL: http://wheniamqueen.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här tack:

Namn:
Kom ihåg mig!
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0