Träningsmaskin:D

Hej tjejor:)
Dagen har gått bra, har ätit 2 dl yogurth bara och mycket motion! Har handlat, både mat och en crosstrainer!! Efter mycket pyssel med monteringen tog jag mig ett pass på den. Jobbigt som satan men det är ju bara positivt! Åh vad jag ska träna nu när jag typ är frisk från min förkylning!
Mätte bodyfat på den, ingen trevlig upplevelse ._. Den visade 24,9 %, men den siffran ska sjunka nu. Det lovar jag er!!

Ska göra lita läxor innan det blir middag (suck) så hej på er<3
Juste, idag är det ju melodifestivalen kom jag på! Men jag har förberett mig med rätt sorts snacks, kan berätta för er sedan vad det är för gott och kcal snålt!:)

Kommentarer
Postat av: Cookiedoough

sv; tack för tipset!

Btw. filmen var jätte bra, så om du gillar robert pattinson så tycker jag att du ska se den :P

2010-03-14 @ 00:33:52
URL: http://cookiedoough.blogg.se/
Postat av: skinny

jaa! ge mej tips på vad som är kcal snålt och gott :D

2010-03-14 @ 01:01:10
URL: http://skinnny.blogg.se/
Postat av: Li. ♥

ooh , har du köpt en crosstrainer nu gumman?! <3 underbart. då kan du komma ihåg på allvar :)

vad är målet då ? hur mkt ska du gå i veckan?!



jag har varit dålig med att gå på min det sista.. ,men blev peppad nu när du köpt också : ) kämpa på . tänk på bikinin vo ska glänsa i , i sommar !(L)



peppkram

2010-03-15 @ 14:15:20
URL: http://slutaaldrigkampa.blogg.se/

Kommentera inlägget här tack:

Namn:
Kom ihåg mig!
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0