Vilken härlig natt hörni ...

God morgon på er:) Varför ska jag alltid vara uppe med tuppen? Somnade ju sent igår! O natten ... Ingen rolig natt. Igår kväll när jag låg i sängen och skulle sova börjar jag helt plötsligt må illa. Men jag tänkte att det var inte så farligt, ligger jag still ett tag så försvinner det. Men det försvann inte. Det blev bara värre. Så tillslut sprang jag ut på toa, och spydde. Hade bara druckit té under kvällen men ändå kom det upp mat efter ett tag. Som varit i magsäcken sen klockan halv sex drygt och lite senare, alltså 5½ timme gammal mat. Gissa hur gott det smakade ...
Min hals frättes sönder och jag som redan hade riktigt ont i halsen innan. Härligt... Går och lägger mig igen. Några minuter senare är jag inne på toaletten igen. O sen en gång till. Sen lyckas jag somna och vaknar några gånger under natten bland annat för jag är så törstig. Först vågade jag inte dricka, jag ville inte kräkas igen. Men var så törstig så drack ett glas vatten och det fick stanna kvar i magen.
Nu mår jag bra igen, jag undrar vad det var som hände igår. Ett släng av minikräksjukan kanske?

Kan meddela att jag mår lite bättre idag på förkylningsfronten, ska inte gå in på detaljer men har kommit förbi det stadiet då ljust, tunnt snor bara rinner ur näsan konstant och tårarna sprutar ur ögon. Eller jag har nästan kommit förbi det stadiet iaf. Nu har jag även slemhosta, trevligt jag vet. Men man får träning av magen iaf när man hostar! Om man ska se det positivt...

(Slängde chokladbollarna igår förresten, tog en kopp té och ingen havregrynsgröt. Tur det när jag ställde mig på vågen imorse var den inte så snäll och hade jag ätit chokladbollarna hade den varit riktigt elak)


Kommentarer
Postat av: Ari

Duukig sötnos att slänga dom :P

Men natten låter inge vidare..



Sv: Jupp, det är hon. Och mrs Lovett i Sweeney Todd :D

2010-03-05 @ 10:02:59
URL: http://wheniamqueen.bloggagratis.se/
Postat av: Anonym

Japp, tyvärr får man i sig kalorier då också :( Ibland brukar jag skölja munnen eller spy efteråt bara för att vara på säkra sidan. Men skit samma, jag är fet så det spelar inga roll.

2010-03-05 @ 10:05:22
Postat av: Isa

Så försvann all mitt namn? :O Jag skrev kommentaren ovaför :)

2010-03-05 @ 10:06:38
URL: http://everydayfrometheinside.blogg.se/
Postat av: Li. ♥

tack söt ♥ snäll du är . hoppas att det går lika bra för dig !!



* idag däremot kommer bli fail , men känner lite såhär , i vanlig fall hade man ju fettat varje dag nära på.. o mjag gör det en fredag nu , så kan det väl inte hoppa på +10 kg ?

♥ är jag värd det ?

2010-03-05 @ 14:01:32
URL: http://slutaaldrigkampa.blogg.se/
Postat av: skinnylove

duktig du var som stod emot chokladbollarna:)

2010-03-07 @ 18:35:16
URL: http://skinnylove.webblogg.se/

Kommentera inlägget här tack:

Namn:
Kom ihåg mig!
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0