Eloge till miiiiig:)

Wow, är lite stolt över mig själv idag igen :) Kom hem vid halv fyra, åt mellis (ganska mycket dock:( ), pluggade, åt middag, pluggade. Jag tror jag har kommit på hemligheten hur jag kan plugga länge och koncentrerat! Man tar en koffeintablett och sen sätter man sig med sina läxor så kan man plugga i typ två timmar i sträck. Typ helt perfekt ju. För på sistone har jag haft väldigt svårt att koncentera mig när jag har pluggat. Och för att inte tala om hur svårt det har varit att ens börja plugga... Så det känns skönt att få lite saker gjorda nu!

Nu ska jag ut på en liten promenad i höstmörkret och sen ska jag spela Sims 3 tror jag, för det är jag faktiskt värd!

Kommentarer
Postat av: Alexis

Sv: Det är säkert det det beror på, och jag försöker äta mer (eller i alla fall ofta).. vi får se om det ger resultat :(

2010-10-06 @ 15:30:18
URL: http://alexisforqueen.blogg.se/
Postat av: danni

inlägget ovanför gick inte att kommentera ._. "överge äsbloggar?".



men jag tycker att om du..du kan väl blogga om din väg till friskhet? jag skulle absolut följa dig.

2010-10-06 @ 16:50:29
URL: http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/
Postat av: e

Jag kunde inte heller kommentera inlägget ovanför! :O



Ville iaf bara säga att du inte borde sluta blogga, jag är liksom i samma situation som du är, exakt samma! Det är så sjukt många saker du skriver som jag kan känna igen mig i, och det känns liksom bra, att veta att det är någon annan där ute som kämpar med samma grej.



Och sedan skulle jag också vilja skriva att JAG VAR OCKSÅ PÅ STOCKHOLMS UNIVERSITET PÅ DEM DÄR FÖRELÄSNINGARNA! XD



Det är ju faktiskt lite sjukt, tänk om vi... sågs!

2010-10-07 @ 17:14:40

Kommentera inlägget här tack:

Namn:
Kom ihåg mig!
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0