Håll ut datamusen, håll ut!

Min datamus håller på att dö, hoppas jag hinner skriva ett litet kort inlägg innan den bestämmer sig för att lägga sig ner och dö. O inte vakna förens den får nya batterier;)

Dagen har sett ut som vanligt idag, dvs svält fram till jag kommer hem och sen massa mat. På vägen hem från skolan bar det av till affären där det handlades stora mängder godis. Hurra säger jag bara. Väl hemma blev det middag nästan på en gång när jag kom hem och sen har jag ätit konstant sen dess känns det som. Fast det har jag inte. Faktiskt. Inte hela tiden iaf.

Hjälp. Det är torsdag den 15 april idag (om någon skulle missat det). Det betyder att det är över fyra månader sen det var i början av januari. Varför går tiden så extreeemt fort? Är det för att jag absolut inte vill ha sommar och då rusar tiden iväg för att gå mot sommaren? Jag vet inte. Men fort som fan går den iaf.

Har egentligen inget att säga förutom att jag är äcklig. Har pluggat iaf 2 timmar tror jag sen jag kom hem, lite har jag fått gjort iaf.

En snabb (och lite efterbliven) fråga: Måste man hålla ner kopplingen för att kunna bromsa när man kör bil? Visst behöver man inte det?


Kommentarer
Postat av: Malin

nej, det behöver man inte. Men jag gör det ändå!

2010-04-15 @ 22:12:05
URL: http://livetochkarleken.blogg.se/
Postat av: J

Om du ska "panik" bromsa för typ ett djur måste du de, annars blir det motorstopp ;)

2010-04-16 @ 11:44:30
URL: http://wannabeslim.blogg.se/
Postat av: Wilma

sv: Tack! Att försöka bli frisk är nog bland det tuffaste jag någonsin gjort, men att skriva hjälper mig faktiskt. Har försökt bli frisk så många gånger förr (både på egen hand och med hjälp), men aldrig tidigare har det gått bra. Tror att man själv måste vara redo och verkligen vilja bli frisk. Är övertygad om att din tid också kommer...



Börja med att försöka hitta lite inspiration för att bli redo. Det som fick mig att tänka om och ta det första steget var boken "Bulimibibeln". Idag bär jag med den överallt och sliter fram den så fort jag börjar spåra ur.



Lycka till med körkortet! Kram

2010-04-16 @ 15:45:17
URL: http://friskochfri.blogg.se/
Postat av: J

Sv: Om du ska stanna vid ett rödlyse kan du först börja med att bara bromsa (utan koppling) men när du börjar stå still vid det (rullar lite) måste du hålla in kopplingen. Annars blir det motorstopp! Lycka till <3

2010-04-16 @ 16:07:17
URL: http://wannabeslim.blogg.se/

Kommentera inlägget här tack:

Namn:
Kom ihåg mig!
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0