Kris och panik

Åh. Har panik. Ångest. Känner mig gråtfärdig. Det är så att jag har valt Engelska C som individuellt val, mest bara för att jag vill åt meritpoängen. Jag är inte så bra på engelska direkt, eller ärligt talat. JAG SUGER! Har G+ både i engelska A och B. Va på den första engelska C lektionen idag och jag kände ganska snabbt att jag inte passar in. I slutet av lektionen berättade den nya läraren att den här kursen är väldigt krävnade och att det brukar sluta med att i maj återstår drygt 5-6 personer av runt 20 styckna som var med när kursen började:S Dessutom handlar kursen väldigt mycket om att kunna snacka engelska, vilket ni nog förstår inte jag klarar av om ni läser ett inlägg längre ner...
Fan oxå. Får panik. Kan ju fan inte sitta där i ett helt år, ha såå mycket ångest inför varje lektion. Jag kommer inte klara av det. Fan också. Vad ska jag välja istället? Har ingen jävla aning.


Kommentarer
Postat av: Another Alice

Åh. Engelska C. Det skulle jag också ha haft nu, om det inte vore så att jag skulle bli tvingad att lämna landet. Så nu har jag det som webkurs istället. O.o Suger. Fast man behöver ju inte prata så mycket.

Men Engelska C ska inte handla så mycket om att prata. Det ska vara mest litteraturvetenskap, ju? Plus att man ska kunna känna igen olika dialekter. Inte prata. :o

2010-08-31 @ 06:41:40
URL: http://anotheralice.blogg.se/
Postat av: J

Du ska inte göra något som du mår dåligt av - det är viktigt. Hoppa av isf. Tror läraren ville skrämma er lite med att säga att många hoppar av, att kursen är svår osv. Det är bara urdumt, fattar inte varför de gör så. Vad jag minns när jag läste engelska C (visserligen 5 år sen, men ändå) var det kanske en enda muntlig uppgift. Det är ju givetvis olika beroende på lärare, men vi skrev mest.

2010-08-31 @ 09:37:15
Postat av: Another Alice

Svar: Sri Lanka, nu. :C Ska bo här i ett år. Det suger blää...

2010-09-01 @ 18:27:48
URL: http://anotheralice.blogg.se/
Postat av: danni

Ha typ gymnastik c ist som individuellt val? då får du ju röra massor på dig i skolan ofrivilligt:D

2010-09-15 @ 12:00:46
URL: http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här tack:

Namn:
Kom ihåg mig!
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0