Min åsikt om pro ana mia forum

Har läst era kommentarer angående Pro Ana/Mia forum. Kan säga att jag håller med er allihopa på olika punkter.

Jag tycker att de kan vara bra på ett sätt, man träffar fler människor som har samma åsikter som en själv som man aldrig skulle träffa om dessa sidor inte fanns. Man kan få ett oerhört stöd av dessa människor och tips om hur man kan ta sig ur sjukdomen m.m. 
Sedan finns det ju många negativa sidor med dessa hemsidor, som att svält uppmunteras och att man ska bli smalare osv. Det är bara hemskt och inget positivt med det. Eller att man blir pushad till att bli ännu sjukare än vad man redan är.
Lite kort om vad jag tycker bara!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Håller med!

Länge sedan man hörde lite om hur du mår kom jag nyss och tänka på... Så jag tänkte bara säga att jag tänker på dig.

Hoppas att du mår bra iallafall!

Stor kram! <3

2010-08-08 @ 22:23:06
URL: http://iliedtoyou.blogg.se/
Postat av: bitte

Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys designa sko tävling.



Min sko klättrar på listorna och vinner jag är det er jag delar vinsten med.

http://blogg.veckorevyn.com/pinsamt/2010/08/01/lankar/



kram Bitte

Postat av: Leso

Men du är ju själv medlem på alla dessa sidor

2012-01-27 @ 15:40:08

Kommentera inlägget här tack:

Namn:
Kom ihåg mig!
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0