Tack

Tack för alla underbara kommentarer.

Jag hoppas att min Ängel är på en bättre plats nu där ingen smärta kan nå henne. För smärtan finns inom min nu, saknaden är stor. Det är som ett hål inom mig som aldrig kommer fyllas igen.
Känslan när jag insåg att du faktiskt är död och inte kommer tillbaka var som ett knivhugg i magen. Det tog ett tag för nyheten att sjunka in. Men nu har jag insett det. Borta. Aldrig mer. Varför ringde jag inte veterinären redan i lördags när jag märkte att du betedde dig lite annorlunda. På söndagen hade du blivit sämre men jag valde att avvakta och ringa veterinären på måndag direkt efter skolan.
Allt är mitt fel. Det är mitt fel att du antagligen fick en plågsam död. Mitt fel. Mitt fel. Mitt fel. Förlåt, förlåt, förlåt.


Kommentarer
Postat av: Ari

Sv; Åh, vad tråkigt att höra :'/

och anklaga inte dej själv, jag höll på att slå sönder mina föräldrar när som skulle åka och avliva min hund som hade cancer. det är aldrig ett eknelt val, och det märker man först när man måste göra det.



Den heter Betrayed, andra boken i House of Night serien :)

2010-01-26 @ 20:09:59
URL: http://wheniamqueen.bloggagratis.se/
Postat av: rola

hej! Du får verkligen INTE anklaga dig själv för detta. Det är sånt som händer. Det är INTE ditt fel, nånting. jag är så ledsen att hon är borta men det är sånt som händer här i livet som man inte kan styra över. Man får acceptera det o försöka göra sitt bästa o gå vidare. Jag tänker mejla dig senare, har bara inte suttit vid datorn så mycket dem senaste dagarna. ha det så bra! Vi hörs!

2010-01-27 @ 02:45:04
Postat av: ida

hej <3 det är absolut inte det fel ! hon var ändå gammal för att vara en kanin och det är naturens gång , men du kommer alltid ha minnena av henne <3 och du är en bra kanin ägare <3

2010-01-27 @ 16:37:19
URL: http://behindMySmile.bloggplatsen.se
Postat av: linda(:

ursh, fyfan. jag förstår PRECIS hur du känner! djur blir verkligen som familjemedlemar och bästa vänner, det är sjukt. som med min hund som vi haft i nästan 6 år, var tvungna att lämna bort han i våras pga min mamma och lillasysters allergier, som blev as allvarliga typ. men alltså, en del av en typ dör känns de som. de är verkligen hemskt:( men a verkligen inte ditt fel iaf, och du kan ju försöka tänka, att din kanin lider inte längre nu utan har de nog jättebra uppe i himmlen! kram på dig(:

2010-01-28 @ 20:49:45
Postat av: e

åh jag lider med dig när jag läser om din kanin. jag hade en underbar liten kanin för några år sedan, men en dag var hon plötsligt jättehängig och trött (givetvis hade veterinären "stängt".. VA?) och på kvällen somnade hon in.



det är så jävla tungt när djur dör. har även varit med när vi avlivade vår hund, fy fan det är vidrigt.



är helt säker på att din kanin inte hade kunnat få ett bättre liv än hos dig. anklaga inte dig själv! djur kan bli sjuka mycket fort utan att det går att göra något. tyvärr är det så. ta hand om dig nu, ni kommer få träffas igen :) kram!!

2010-01-28 @ 22:44:43
URL: http://demia.blogg.se/

Kommentera inlägget här tack:

Namn:
Kom ihåg mig!
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0