00.12

Jag är hemma. Har varit en helt okej liten tripp till norrland. Jävligt mycket mygg och bromosar men med mycket kläder och myggmedel fick jag inga bromsbett alls och bara några få myggbett:)

Känns som det var år sedan jag skrev något vettigt här i bloggen, det var det nog också. Men en viss person (jag) fyller år om mindre om en vecka och då kommer jag antagligen få en egen dator (delar med syrran nu) så då kommer jag ha möjlighet att uppdatera oftare då jag kommer kunna ha mer kontroll över datan och kan vara ensam när jag är inne på den. Prima ballerina säger jag på det.

För övrigt kan jag meddela att jag har överskridit min "högsta vikt" igen. Känner mig tjockare än någonsin. När ska jag börja orka ta tag i saker och ting igen? Jag har ätit hur mycket som helst i, ja hur många månader? Sen i maj kanske har jag ätit konstant känns det som. Inte konstigt att jag har gått upp mycket i vikt! Men jag är maktlös inför maten, maten styr över mig och inte tvärtom:'(


Kommentarer
Postat av: Kattis

Har saknat dig!

Grattis i förskott då! Hoppas verkligen att du får en dator, jag vill ha mer av din blogg.

Det var inte ett år sedan du skrev något vettigt här, bara några veckor, villket är förståerligt med tanke på att du har varit bortrest.

Hoppas att du mår bra, förutom att du tycker att du har ätit för mycket, jag vet hur det känns.

Ta hand om dig!

Kram

2010-07-22 @ 16:46:57
URL: http://iliedtoyou.blogg.se/
Postat av: Isa

Åh Grattis!



Jag kommer nog inte sluta blogga ändå, inte riktigt ännu :)

2010-07-23 @ 03:56:47
Postat av: i.

Lider med dig, överskred min högsta vikt för ett tag sen, 61 kilo som morgonvikt, det var inte kul. Har dock lyckats att vända om lite smått nu så jag chansar på att morgonvikten nu är 58,5. Inget att direkt sktyta om med det är ju en bit på vägen, kan jag vända om så kan du också :) <3

Postat av: ella

grattis och kul med datorn:D

2010-07-28 @ 21:44:27
URL: http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här tack:

Namn:
Kom ihåg mig!
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0