Spärren som jag försöker rucka på

Vet ni, jag har en spärr som jag stör mig så otroligt mycket på. Jag kan inte säga att någon kille är snygg högt. Som när jag sitter och tittar på teve med syrran och det är en kille som jag tycker är snygg, så kan jag inte säga det. Så säger syrran att han är snygg, så mumlar jag tyst "MMmmm" och byter fort ämne. Jag kan helt enkelt inte få ur mig orden "Vad snygg han är" eller "Ja verkligen" som svar om syrran redan har konstaterat att han är snygg! Så sjukt irriterande.
Men nu kan jag i alla fall säga ibland om jag tycker någon på teven är söt, ett barn kan jag säga är söt eller en töntigt och lite ful kille kan jag säga är söt, eller en rolig gammal gubbe kan jag också säga är söt. Men ordet "snygg" kan jag inte anväda. Hur snygg killen råkar vara!! Så nu känner jag att jag måste få ventilera mig lite och berätta för er vilka killar jag tycker är snygga, för någon annan än mig själv kan jag av någon jävla anledning inte berätta för.


Två killar jag tycker är snygga är med på denna bild, först: Oskar Bergman (Måns Nathanaelson) till vänster i bilden. Han (snarare hans karaktär i Beck) är både söt, snygg, smart och charmig:) Puss på dig Oskar:)

Sedan har vi ju Gunvald Larsson (Mikael Persbrandt) till höger. Han är dock inte så vacker i skägg men utan, då ni:) Han är så himla manlig på något sätt:D

Martin Beck är ju söt på sitt sätt, men han platsar egentligen inte i det här inlägget så han skippar vi:)



Nästa kille är Samuel Haus, riktigt het enligt mig.



Zac Efron, han förtjänar att vara med i detta inlägg. Snygg kille helt enkelt!



Precis som Zac Efron förtjänar också Robert Pattinson att vara med i detta inlägg, även om han inte är så vacker på alla bilder måste jag faktiskt erkänna att han är snygg!



Daniel Radcliffe, AKA Harry Potter kan vara snygg som satan men ibland är han som Robert Pattinson, mindre snyg alltså:)



Taylor Lautner, det är bara att inse. Jag tycker han är snygg oavsett vad jag säger till andra.

Så, nu har jag ventilerat mig. Känns bra, tror jag. Nu har jag erkännt några killar jag tycker är snygga, man klarar faktiskt inte av att hålla allt för sig själv. Det var ju delvis därför jag startade denna blogg, en ventil så jag kan släppa lösa mina tankar och funderingar ibland!

Kommentarer
Postat av: H.

Taylor Lautner är snygg:)

2010-07-24 @ 00:16:14
Postat av: Kattis

Zac Efron är jättesöt ju, och snygg!

Varför klarar du inte av att säga att någon är snygg?

2010-07-24 @ 02:52:38
URL: http://iliedtoyou.blogg.se/
Postat av: Pixan

ögongodis*

2010-07-24 @ 09:37:46
URL: http://pixans.blogg.se/privat
Postat av: Mimmi

Sv: Nu har jag uppdaterat :)



Jag tycker de flesta killar är charmiga och snygga faktiskt... ^^ lite konstigt.

2010-07-24 @ 10:16:46
Postat av: Mimmi

Kommentaren ovan var från mig. :)

2010-07-24 @ 10:17:15
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/
Postat av: Pixan

normalportioner(!!!) men bilden blir ganska skev när man har en ÄS..

2010-07-24 @ 16:45:42
URL: http://pixans.blogg.se/
Postat av: b

Taylor är så snygg:)

2010-07-25 @ 18:13:53
URL: http://nevertoothin.blogg.se/
Postat av: emma (fd starvingforattention)

jag har samma problem, samma sak när man ser någon i verkligheten, jag kan inte säga att han är snygg till mina kompisar medans som kan göra det hur lätt som helst. men jag vet varför jag inte vågar, jag tror inte på mig själv, jag tror att mina vänner tänker för sig själva att "ni två spelar inte i samma liga" när jag skulle säga nåt sånt, han är helt enkelt för snygg för dig ändå.

tror helt enkelt det är för vi har dålig självkänsla.

2010-07-25 @ 21:29:49

Kommentera inlägget här tack:

Namn:
Kom ihåg mig!
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0