Skolavslutning!

Shiiit jag har fan sommarlov nu! Kan bara inte förstå. Känns inte som det har sjunkit in riktigt ännu...

Igår hade jag avslutning. Jag hade en klänning med lite blommor på, en i min klass hade samma. Men ärligt, (Kan inte fatta att jag säger det här) den satt faktiskt bättre på mig!  Till och med alla mina kompisar sa att den gjorde det. Men den där tjejen har blivit så jäkla tjock. För 1 år sedan var hon smal, inte så smal som jag vill vara men ändå smal! Jättefin kropp. Sedan gick det utför för henne. Nu har hon rikligt med rumpa, höfter, bröst... Lite för mycket. Men som jag har fattat det som (tjuvlyssnat när hon pratar med sina kompisar) så bryr hon sig inte så mycket. Men ärligt, hon ser hemsk ut om man jämför med innan. Hennes ögon lixom "sjunker" in i fettet och ser ut som små skalbaggsögon, plus riktigt dålig hy på det.
Förlåt om jag tjatar på om ovesäntliga saker men det här är en stor grej för mig, att jag faktiskt kan erkänna att någon satt bättre på mig än på någon annan! Dessutom hade hon nog valt en för liten storlek med tanke på hur liten klänningen såg ut på henne

När slutar ni skolan förresten om ni inte redan har slutat?

Kommentarer
Postat av: Kattis

Jag slutade förra veckan! Det är så skönt med sommarlov! Passa på och njut du med nu!

Har du någon bild på klänningen? Skulle vara kul att se den... ;)

2010-06-09 @ 17:37:53
URL: http://iliedtoyou.blogg.se/
Postat av: Kattis

Jag går i ettan på gymnasiet och stortrivs verkligen där. Det måste vara något fel på mig som faktiskt saknar skolan nu när jag har lov. ;P

2010-06-09 @ 21:19:13
URL: http://iliedtoyou.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du har sjukt bra blogg....... alltså då menar jag sjukt bra

2010-06-10 @ 17:32:17
URL: http://fetfetfetfet.blogg.se/
Postat av: R & S

Det finns en tjej i min klass som har gått upp sjukt mycket under skolåret .Hon var värsta skinny först och sen nu på avslutningen hängde magen ut och allt!

Sen fanns det två tjejer som hade likdana kläder, den ena var mullig och den andra smal. Klart det såg mycket bättre ut på den smala! Allt passar alltid mycket bättre på smala personer! :)

2010-06-14 @ 23:30:46
URL: http://29sept09.bloggplatsen.se/
Postat av: alice.

Alla kläder ser verkligen bättre ut på smala människor. Vi har en tjej i vår klass som också gått upp en del. Inte blivit tjock, lite mulllig kanske, hennes bröst är så jävla äckliga. Uäk.

2010-06-15 @ 13:23:49
URL: http://sommarregnsdans.bloggplatsen.se/
Postat av: Maria

Med risk för att lata som en moral kärring...

Jag antar att du Cookie, + alla som kommenterat till detta inlägg är relativt unga.

Blir ledsen da jag läser att även du lider av din ÄS och jag hoppas att du finner kraft och mod att komma ur den.

Är "no piece of cake", I know!

Men fundera kanske pa vad det ger er att kommentera andra människors utseende när ni själva är sa missnöjda! Denna tjej, som du skriver om i ditt inlägg, kanske lidit av en ätstörning själv?

Och insett att det viktigaste i livet är inte att vara smalast.

Jag vet att ni inte kan/vill tro pa det jag säger men, hall fingrarna borta fran allt vad som kallas ätstört beteende!

Ni är alla värda sa otroligt mycket mer!

Lär er att acceptera andra. Men framförallt er själva!

Livet är sa kort.

Och när man väl landat i äs-träsket kan det ta slut fortare än man trott...

Kram pa er!

2010-06-29 @ 13:09:00
URL: http://girlgonelost.wordpress.com

Kommentera inlägget här tack:

Namn:
Kom ihåg mig!
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0