Soundtracket till Eclipse

Lyssnar på The Twilightsaga Eclipse soundtrack, finns en låt där som Sia sjunger. Ni vet väl vem hon är? (Hon som sjunger Breathe me).
My Love heter låten på soundtracket, vet inte om jag tycker så mycket om den. Har ju bara lyssnat på den någon gång sådär.
På tal om Eclipse, jag kommer inte kunna se den på premiären:( Snyft. Åker nämlingen bort den 30 juni och jag vill inte lägga ut 275 spänn för att få se den dan innan och tvinga mig igenom Twilight (första filmen) som jag har sett så många gånger att jag tappade räkningen vid drygt 20... Haha, jag kunde fan alla repliker utantill ur filmen och kunde spela upp en scen i huvudet med repliker och allt. Knäppt. Så jag vill inte betala så mycket, segt dessutom att se tre filmer i rad._.
Så det blir väl att se den två veckor efter premiären, lite efterblivet sådär:)

Kommentarer
Postat av: lisa

jag är precis likadan. Älskar den filmen, de bästa replikerna i hela filmen tycker jag är;

Edward: And so the Lion Fell in Love with the lamb

Bella: What a stupid lamb.

Edward: What a Sick Masochistic Lion



:)



Ha en bra torsdag!!!

2010-06-10 @ 10:56:12
URL: http://tjatommat.blogg.se/

Kommentera inlägget här tack:

Namn:
Kom ihåg mig!
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0