Svettigt värre

Imorgon. Imorgon bär det av till utlandet! Är lite nervös, springa i shorts i två veckor känns inte direkt lockande tyvär:( Men förhoppningsvis kommer jag klara av det. Eller jag har inget val, det kommer väl vara drygt 30 grader och springa runt i långbyxor är nog inget att tänka på. Särskilt när jag är så känslig för värme. Jag hatar verkligen värme. Dessutom blir jag så lätt svettig, hatar det. När resten av familjen bara tycker att det är varmt rinner svetten nerför min rygg redan. O sedan när svetten börjar lysa igenom tröjan och bilda blöta fläckar vill man bara ._.


Tack för några av kommentarerna till inlägget nedan, ni förstår nog vilka ni är :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hoppas du får det bra och kan njuta lite iaf!!! Kram

2010-06-29 @ 17:51:00
URL: http://fightforyourright.bloggagratis.se
Postat av: dani

tänk såhär: ingen kommer titta på dig för alla oroar sig för sin egen kropp

2010-07-05 @ 22:24:14
URL: http://daniellaskywalker.blogg.se/

Kommentera inlägget här tack:

Namn:
Kom ihåg mig!
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0