Minne som en guldfisk? ja tyvärr.

Gud mitt minne är så hemskt dåligt! Måste försöka träna upp det på något sätt.. Skulle försöka komma på vad jag faktiskt har ätit under dagen. Sitter och tänker en stund. Kommer på några grejer, som middag, en portion glass, mackor. Men sen är det svart. Va fan har jag ätit mer? Jag kommer inte ihåg. Kommer bara ihåg att jag nästan har ätit konstant, men jag kommer inte ihåg vad jag har ätit. Åhh jag hatar det här.

O har jättesvårt att lära mig t ex glosor i engelskan för jag glömmer alltid. Jag kan sitta och verkligen försöka plugga in dem i flera dagar men sen blir allt svart när det är dags att komma ihåg dem. Samma sak gäller när jag håller föredrag. Jag kan det nästan utantill kvällen innan men sen, svart. Måste kolla ner i papprerna och nästan läsa innantill hela tiden för jag kommer inte ihåg ett ord av det jag ska säga.
Jag HATAR det. Bu för dåligt minne asså.


Kommentarer
Postat av: jen

Har hört att suduko kan vara bra för minnet, men vet inte om det stämmer. Din blogg är iaf hur bra som helst ! :) Nu fixar vi det här !

2010-03-23 @ 10:03:04
URL: http://thinspochick.blogg.se/

Kommentera inlägget här tack:

Namn:
Kom ihåg mig!
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0