Bloggtorka

(Till Fotoramen: Vad kostade det att vara i Afrika som biståndsarbetare??)

Om 5 minuter börjar ESC, ska man kolla på det? Känns ju lite (läs mycket) värdelöst att se det när inte Sverige är med och tävlar om första platsen:( Men samtidigt är det ju lite tradition att kolla på det.
Usch, jag vet inte vad jag ska skriva i bloggen just nu. Matdagbok är helt uteslutet, vågar inte skriva upp allt jag äter ens för mig själv så ännu mindre vågar jag göra det i bloggen. Ni skulle ju bli så äcklade, och jag vill ju inte äckla er.
Träningsdagbok då? Naj, skulle vara väldigt glest. Inlägget skulle bestå av luft ungefär för jag har inte tränat på flera veckor:S

Såå... Får försöka klämma in lite vad jag har gjort under dagen. Men jag gör ju aldrig något särskilt så kan tänka mig att det inte är så kul att läsa om. Men ni får ta det så länge tills maten och träningen börjar gå bra igen!
Så. Idag har jag faktiskt shoppat lite, men juste. Jag köpte ju bikini idag! Det gick faktiskt ganska bra, köpte den första jag provade. Skönt, jobbigt att prova bikini efter bikini när ingen passar ens kropp. Så tog första bästa i princip. Ganska fin, från H&M. Sedan köpte jag en sommarklänning. Också fikade jag. En stor bakelse och cola light, hej jag är fet. Jag som aldrig äter offentligt, fy på mig. Andra ska inte behöva se ett fetto äta. Det är äckligt.
Annars har jag inte gjort så mycket förutom att plugga och övningskört litegranna.
Nu börjar ESC! Hej svejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här tack:

Namn:
Kom ihåg mig!
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0