Min effektiva dag (men ack så sällsynt....)

Om en halvtimme drygt börja min gympa jag ska gå på, det är lite roligt för det är bara tanter på den gympan:D Men jag går dit med mamma och syster så jag är inte den enda som sänker medelåldern rejält;)

Idag har jag faktiskt varit jätteduktig! Jag kom hem från skolan vid halv tre, hade värsta sötsuget :( Usch. Men jag tinade en macka och hällde upp ett glas yogurth. När jag hade ätit upp det var jag fortfarande lite hungrig, så tog pastan som blev över från min lunch i lördags och tog en fläskfilé bit till och lite sås gjord på matlagningsgrädde som vi åt till middag igår. O lite sparris. Då blev jag mätt:)

Sen pluggade jag i lite över 1½ timme utan paus (brukar nästan aldrig hända) medans jag åt några salta kex och drack lightsaft. Sen lagade jag mat (kyckling med fullkornsris och sås på Mini Fraiche). Pluggade lite till och nu sitter jag här!

O nu ska jag byta om inför gympan, puss och kram:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här tack:

Namn:
Kom ihåg mig!
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0