Pållar<3

Tillbringade ännu en halvtimme idag på crosstrainern till "Halv åtta hos mig", brände inte så mycket (283 kcal) men det är ju ändå bra:)

Har förresten inte varit i skolan idag! Har ju varit och ridit. Har väl inte berättat det antar jag men klassen var iväg och red på islandshästar. Tycker väldigt mycket om hästar och ville verkligen börja rida när jag var mindre, läste alla hästböcker som fanns i princip och kunde verkligen mycket om ridning! Tyvärr lät inte mina föräldrar mig börja rida:( Så det var verkligen kul att rida idag igen, red ju på en turridning på islandshästar för drygt 1 år sen. Så det var mysigt. Min häst var så snäll och söt så:) Men har fasligt ont i sittbenen så tur att man inte skulle köra ett träningspass på motionscykeln idag, aajjajj... Tur att man står upp på en crosstrainer!


Kommentarer
Postat av: Em

Crossen är drygt om man inte är underhållen, måste alltid kolla på något bra när jag gör det:)

2010-10-14 @ 21:51:12
URL: http://ettnolltva.blogg.se/

Kommentera inlägget här tack:

Namn:
Kom ihåg mig!
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0