Tröttare än trött

Världens tröttaste tjej sitter nu här och skriver. Har varit en ansträngande dag :( Först vaknade jag en timme tidigare än jag behövde imorse för jag hade mensvärk (men det är en bra grej med det iaf, kanske är min viktuppgång inte så stor som jag trodde för lite av det kanske är vatten som kroppen samlar på sig under mensen??) så började knarka värktabletter redan på morgonen. Sedan var jag i skolan och skrev ett kemiprov bland annat, väldigt jobbigt eftersom det inte gick bra trots jag hade pluggat som faen. Sedan hem och plugga. Laga mat. Diska. Plugga och sen iväg och ha gympa! Komma hem och plugga och duscha. Men nu ska jag i alla fall försökna slappna av och kolla på Biggest Loser Sverige!


Kommentarer
Postat av: dreamcatching

min blogg blev raderad från bloggplatsen, så har nu en ny. samma namn fast webblogg, vet inte om jag skrev det igår, men nu vet iallafall

puss

2010-10-12 @ 09:06:49
URL: http://dreamcatching.webblogg.se/
Postat av: Stefan Nilsson

Du skulle inte vilja länka texten "Biggest Loser Sverige" till vår sida så att fler får höra att den finns? - biggest-loser.se/biggest-loser-sverige/ :)

2011-07-18 @ 05:33:55
URL: http://biggest-loser.se

Kommentera inlägget här tack:

Namn:
Kom ihåg mig!
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0