Biggest loser Sv.

Känner mig ganska nöjd med dagen :) Har pluggat (inte så mycket dock:S) och tränat!:) Duktig. Nu ska jag krypa ner under täcket och äta kvällsfika efter ett ganska så hårt träningspass. Mitt fika består av 1 macka (äter alldeles för mycket mackor!!), 1 apelsin, 2 dl 0,1 procent-fett yoghurt och en kopp te!

Ska även kolla på Biggest Loser Sverige! Någon mer som kollar på det?
Kram på er!



Men nej! Del 4 har inte kommit ut än:( För det gick väl ikväll som vanligt??:( Vad ledsen jag blir. Såg nu att det gick Idol istället, hatar idol. Varför sänder de ett jävla skitprogram fem dagar i veckan typ? Heeeelt onödgt om ni frågar mig.


Kommentarer
Postat av: M

jag ville med se biggest looser! såg att det var uppehåll den här veckan, vad elakt! då får jag väl helt enkelt sova istället. ska dricka upp mitt te och tänka positivt i framtiden!



fan vad bra vi är, allihopa!

2010-09-28 @ 03:02:57
URL: http://sabatjonka.blogg.se/
Postat av: Ano

Var lite taskigt att de hade uppehåll av bl denna vecka, hade heldre sett bl är idol.

Har du någon favorit bland de svenska kämparna?:)

2010-09-30 @ 18:28:45
URL: http://anoslash.blogg.se/

Kommentera inlägget här tack:

Namn:
Kom ihåg mig!
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0