Datan datan datan

Herregud. Det enda jag har gjort idag är verkligen bara suttit vid datan! Gick upp vid halv nio eller nio. Vägde mig. Satt vid datan. Åt lite frukost. Satt vid datan. Åt lunch. Satt vid datan. Åt mellis. Satt vid datan. Ska äta middag. Sittta vid datan lite till kanske??

Sjukt. Hela den här dagen har verkligen bara runnit iväg. Suck. Har inte rört på mig ett skit. Kanske tar ett crosstrainer pass lite senare under kvällen för mitt hår är äckligt så kan inte gå ut. Är fortfarande förbannad över att jag har gått upp i vikt men på någon sätt orkar jag inte bry mig. Jag har kämpat och gjort mitt bästa. Mer kan man inte göra. Det är bara att fortsätta ta samma tag nästa vecka och hoppas att jag går ner lite under den veckan.

En fråga bara: när man går upp i vikt, hur vet man då om det man har byggt muskler eller att det är fett man har gått upp??

Kommentarer
Postat av: b

Det undrar jag med. Efter ett tag, om man går upp mycket hela tiden, märker man ju om det är muskler eller så, men när det bara gått en vecka så vill man ju veta

2010-09-26 @ 18:32:59
URL: http://nevertoothin.blogg.se/
Postat av: Emma

Om du har fått muskler så har oftast minskat dina mått.

2010-09-26 @ 18:37:46
Postat av: R & S

sv: tror faktiskt det finns någon påse med 100 kcal i en. Perfekt snacks om man verkligen vill ha något litet och gott :)

2010-09-26 @ 19:06:10
URL: http://29sept09.bloggplatsen.se
Postat av: Alexis

Jag brukar tänka att om jag gått upp i vikt, men har samma midjemått har jag bara byggt muskler. Har jag fått större midja har jag antagligen gått upp i fett. Säkraste sättet är ju att mäta tex midja, rumpa och lår och kolla där också.

2010-09-26 @ 20:47:46
URL: http://alexisforqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här tack:

Namn:
Kom ihåg mig!
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0