Kvällshunger!!

Varför blir jag så hungrig på kvällen?? Är det för att jag inte äter tillräckligt mycket under dagen? För jag tycker att jag äter mycket men lik för baskat blir jag hungrig! Så nu sitter jag här och ska äta en macka (älskar mackor...), lite 0,1 proccent fettig yogurth, lite paprika, några salta kex och en kopp te:) På det lär jag iaf bli mätt. Men nu ska jag kolla lite på Beck och sen sova.
Förresten, på söndag ska jag väga mig. En vecka sen sist, ska berätta då vad jag väger. Vägde typ 64,3 förra onsdagen. På söndagen samma vecka vägde jag 63,4 och nu hoppas jag att jag väger 63,0 men vi får se:O

Ha en bra torsdagskväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag blir också alltid svinhungrig på kvällen!:O irriterande.

2010-09-17 @ 18:40:14
Postat av: Alice

Hur sent kommer hungern? :o

För man kan ju gå och lägga sig när hungern börjar smyga sig på. På så sätt kan man orka ta sig upp tidigare på morgonen också, och kanske träna. :)

2010-09-19 @ 10:51:53
URL: http://anotheralice.blogg.se/

Kommentera inlägget här tack:

Namn:
Kom ihåg mig!
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0