Dag 4 ABC (400 *2=800 kcal) X

Jag är så fail man kan bli!
Ställde mig på vågen imorse, den visade mycket lägre än vad jag trodde iaf. Även om det fortfarande var högt. Nu skulle den visa så mycket högre om jag ställde mig på den. Tänker därför inte göra det heller.
Jag kände mig ganska bra idag, hade ett nytt linne. Färgglatt. Ganska urringat. Det kändes ovant att ha urringat, var ett tag sen jag hade det tror jag... Jag trivs ju bäst med att gömma mig i stora tröjor och dem är oftast inte urringade...

Min näst sista lektion blev inställd så skolkade från min sista lektion. Inte bra!! Men jag orkade verkligen inte stanna kvar i skolan ensam, för att gå på en rutten lektion. Så stack hem. O hetsade. Bra där Cookie.

Men det är iaf påsklov, men helt otippat, jag ska plugga på lovet. Har inte så mycket direkt efter lovet men vad bra. Då kan jag förbereda mig till ett prov jag har veckan EFTER lovet. Älskar jag att plugga eller? Nej. Men jag plugga är något jag kan göra iaf. Något nyttigt.

O fan för alla reklamskyltar som talar om vilket pris deras godis kostar. Hatar alla jävla godis skyltar.

Kommentarer
Postat av: Li

sv: 11 kg men man förlorar ju vätska mm så man går pftast upp efter abc så ca 9 kg gick jag väl ner aööt som allt kanske 10 :) !

2010-04-01 @ 15:35:09
URL: http://perfectalteregos.blogg.se/
Postat av: latzia

Lovet ska gå bra för oss ! :D <3

2010-04-01 @ 22:08:43
URL: http://latzia.blogg.se/
Postat av: ano

haha, och allt godis e så satans billgit nu oxå....

2010-04-04 @ 18:22:27
URL: http://anoslashlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här tack:

Namn:
Kom ihåg mig!
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0