Nervöööös

Mjuch. Hetsade lite idag när jag kom hem från skolan. Men lyckades iaf hålla mig i skinnet ett tag iaf, wow. Blev två mackor, en kycklingfilé, ris, en stor portion glass, några kakor. Typ det. Försökte spy efteråt och idag lyckades jag lite, fick upp rätt mycket av glassen iaf. Men nu ska jag lämna misslyckadet bakom mig och fokusera på morgondagen.
Åh, imorgon ska jag ta min första körlektion. Jag är så nervös. Har kört endel hemma ju så jag kan växla och så, men antar att det är helt annorlunda att köra en helt annan bil?! Nervös... Om någon har något smart tips inför första körlektionen, säg det nu!:)


Kommentarer
Postat av: Isa

Jag har precis hoppat av programet jag läste tidigare, så nu läser jag bara två strökurser. Efter sommaren funderar jag på att hoppa på sjuksköterska eller socionom.



Jag tror inte att det finns något råd att ge, körningen kommer med tiden precis som då du lärde dig cykla :)



Kramar

2010-04-13 @ 20:09:34
URL: http://everydayfrometheinside.blogg.se/
Postat av: Isa

Men å andra sidan slipper du hålla balansen ;) Jag tyckte det var hemsk att börja övningsköra men nu går det bra, det kommer med tiden. Efter ett tag går allt på autopilot och du gör det som krävs utan att tänka, jag lovar! Lycka till, kramar

2010-04-13 @ 20:59:12
URL: http://everydayfrometheinside.blogg.se/
Postat av: Malin

ja, jävla bulimi!

2010-04-13 @ 21:08:44
URL: http://livetochkarleken.blogg.se/
Postat av: starving

gick inte att kommentera ditt inlägg "blinda kompisar" så jag skriver här istället.

ska vi byta kompisar? mina vänner påpekar alltid när jag bara tar en potatis. då ska dom alltid hacka på mig att jag äter för lite och att jag "bantar". det är väldigt jobbigt. :/ fast jag förstår dig, man börjar ju undra när det går så pass lång tid och dom bryr sig fortfarande inte.

2010-04-13 @ 22:22:02
URL: http://starvingforattention.bloggplatsen.se
Postat av: J

tycker absolut inte att bilderna på victoria justice är läskigt smala! hon är ju jättesnyggt smal!



men angående blinda kompisar, kan det inte vara att de helt enkelt är rädda för att säga något? för att de inte vet hur de ska reagera och hantera det ifall de får veta att du har problem? det behöver absolut inte vara så att de inte bryr sig, det kan nog vara rädsla också. men ja jag förstår hur du tänker, jag skulle också undra över varför de aldrig påpekade något.



hoppas din körlektion går bra idag förresten!:) själv har jag övningskört typ 3 gånger för 2 år sen haha så några tips har jag inte direkt;)



och du, fortsätt kämpa. förstår att det är tufft med hetsätningarna, kan bara hoppas att du kommer in i en bättre period väldigt snart<3

2010-04-14 @ 14:58:06
URL: http://novemberonsdag.blogg.se/
Postat av: Isa

Gah, jag kan inte alltid kommentera dina inlägg. Inlägget högst upp ex. det fungerar inte?



Hur som helst tänkte jag bara skriva att jag är säker på att dina vänner bryr sig, de kanske inte vågar fråga? Eller vet vad det ska säga? Du har aldrig försökt prata med dom?



Kramar

2010-04-14 @ 16:31:42
URL: http://everydayfrometheinside.blogg.se/
Postat av: Lilla A

Svar: Men herre gud människa! Om du är det, vad är då jag?! Jag väger säkert minst tjugo kilo mer än du! Du är inte fet, för är du det borde jag dött av fettmaatecker för länge sedan. Fast det borde jag iof ha gjort i alla fall.

2010-04-14 @ 18:56:38
URL: http://ricecookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här tack:

Namn:
Kom ihåg mig!
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0