Vad har hänt med mig?

Tack för alla fina kommentarer i inlägget nedan, och för att inte tala om det inlägget innan det<3

Igår hände det inte så mycket. Ritade, gick ut med lilla kaninen som förövrigt fyllde 8 år igår (snuttan<3), åt och hade ångest. Skönt att idag är sista påskhelgsdagen, så imorgon börjar allvaret! Har inte tränat på nästan en vecka, förutom 8 minutes Abs, så måste fan träna imorn. Känner hur fettet börjar välla över och måtten runt midja och lår har ökat, åååångest.
För några få veckor sen vägde jag 55,2. Nu vågar jag inte ens väga mig. Men över 60 är det:( Hur fan gick det till?
Svar: För mycket hets och snudd på ingen kompensation.


Kommentarer
Postat av: Usch

känner igen det där. för tre veckor sen vägde jag 63, nu väger jag nästan 68. fan vad jag skäms :(



Pepp!

2010-04-05 @ 10:19:28
Postat av: marines

Gå in på min blogg och läs de inlägg som jag precis har skrivit, om 5- metoden. För det bästa sättet att bli av med ångest är att äta regelbundet + att man håller förbränningen igång. 5 små mål med nyttig mat varje dag och träning. Du ska ju inte behöva ha ångest, du måste kämpa dig ur den. Det kommer gå, du klarar det. Alla klarar det. Du går ju upp i vikt av ångest eftersom den får dig att svälta villket får dig, och alla andra som svälder eftersom det är en normal reaktion av kroppen, att hetsa. Äta regelbundet gör att man inte är hungrig villket gör att man inte heller stoppar i sig en massa sånt som man inte ens vill ha. :) Jag har vänt nu och satsar på en sund livsstil och jag tycker redan mycket bättre om min kropp :)

2010-04-05 @ 11:55:28
URL: http://Marines.bloggsida.se
Postat av: Erika

Sv; Ja, det är en lång väg att gå :(

2010-04-05 @ 12:07:41
URL: http://anaaddict.blogspot.com/
Postat av: Felicia

Sv: ja jag med >:(

2010-04-05 @ 19:18:17
URL: http://myobsesssion.blogg.se/
Postat av: ida

du har nog inte gått upp så mycket !

Sv: vsg, den handlar om en tjej som börjar i en balett skola typ istället för collage den handlar om hur dom säger åt eleverna att gå ner några pounds ..sedan får hon anorexia nervosa osv ..

kram <3

2010-04-05 @ 19:33:04
URL: http://behindMySmile.bloggplatsen.se
Postat av: e

gumman, det där går att återställa :) det vet du, och jag hejar på dej såklart!!! och naaw, jag vill också ha en kanin :)



STAY STRONG!!! <3<3

2010-04-05 @ 23:18:04
URL: http://demia.blogg.se/

Kommentera inlägget här tack:

Namn:
Kom ihåg mig!
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0