Valborg va det ja...

Att köpa läkerol gjorde inte att min mage mådde bättre ._. Jag tog en bild på hur den såg ut för ett par timmar sen, känns bättre nu iaf. Men ni ska få se bilden någon dag, för den är HEMSK.

Imorn är det valborg ja. För min del kommer det inte bli någon sprit då jag kommer spendera eftermiddagen/kvällen med några kompisar från min klass. Jag tvivlar på att de ens har testat sprit. Men jag är inte ledsen för att det inte blir party party med en massa sprit utan en lugn grillkväll typ. Jag tycker inte det är kul att festa längre. Inget jag går och längtar efter, tur är väl det. Annars hade jag fått gå runt och längta hela tiden för jag går ju aldrig på fester numera på grund av äs:en som gör mig till en isolerad eremit.

Jag undar hur dagen imorn kommer gå, eftersom jag antagligen kommer vara med kompisar redan efter skolans slut (vi bestämde att vi skulle hitta på något på eftermiddagen oxå) så kommer jag inte vara hemma och därför inte kunna hetsa iaf = Bra! Det dåliga är att är jag med kompisar kan det ju faktiskt hända att de tillslut tvingar mig att äta något efter en hel dag utan mat.  Eller nja, vi var på Grönan i somras och de åt två ordentliga mål mat (middag och lunch) plus en stor glass var. Jag åt ett äpple och drack en light cola på hela dan, dem sa ingenting typ ;) :O



Kommentarer
Postat av: Isa

Sv: Precis, visst hade det vart härligt med ett RIKTIGT mål att sträva mot?



Hoppas att du får kul imorgon! :)



Kram

2010-04-29 @ 21:52:20
URL: http://everydayfrometheinside.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Haha, "en isolerad eremit" är nog aningen trött som började skratta åt det -.-'



Sköt om dig, kram!

2010-04-29 @ 23:13:37
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/
Postat av: Lisalove

Magen kan bli uppblåst av mkt sötningsmedel,fast det är bara luft och försvinner igen som tur e:). Känner igen detdär med att isolera sig. Men angående spriten,var glad för alla kalorier du slipper och så slipper du baksmälla:). Kram och trevlig kväll!<3

2010-04-30 @ 17:14:46

Kommentera inlägget här tack:

Namn:
Kom ihåg mig!
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0