Lena Klingström, gravid?

Idag var jobbet rätt chill, det regnade så mycket så större delen av dagen tillbringades i köket och inte ute bland blommorna:) Trots den inte så ansträngande dagen är jag sjukt trött nu (som vanligt) så jag ska krypa ner i sängen med min dator och titta lite på Beck.

O jag har en teori som jag måste dela med mig av, någon av er kanske vet något som inte jag vet. Det handlar om Lena Klingström i Beck, hon var inte med i "I stormens öga" men sen när hon kommer tillbaka i "Levande begravd" är hon riktigt tjock. Hon som alltid har varit näst intill pinnsmal o_O Ja, teorin min är alltså att hon var gravid under de sista filmerna i den tredje säsongen för jag tycker att hon började se lite kraftigare ut redan då. Födde sitt barn under "I stormens öga" och kom tillbaka till "Levande begravd"! 
Det är min teori, håller den eller vad har ni för teori om varför hon inte var med i "I stormens öga" och sen kom tillbaka som tjock?
För det var det första jag tänkte på när jag såg henne, shit vad tjock hon har blivit. Tråkigt att det var det första jag la märke till men så är det.
Förlåt för jag snackar så mycket om Beck. Men jag var bara tvungen att dela med mig av min teori!

Kommentarer

Kommentera inlägget här tack:

Namn:
Kom ihåg mig!
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0