Bara massa babbel

Nu sitter resten av familjen och äter semla. Det gör inte jag.
Mamma blev irriterad för att jag sa att jag inte ville ha. Då blev jag irriterad på henne som blev irriterad på mig bara för jag inte "ville" äta semlan (såklart jag vill äta den där jäkla semlan, men vad jag inte vill ha är ångesten efteråt).

Slutar tidigt imorn kom jag på, har faktiskt varit skönt på något sätt att komma hem vid halv fem. Äta lite yogurth, ett äpple... O sen middag. När jag slutar tidigt är risken för hets typ 840 % högre. Inte kul.

Hoppas verkligen att jag har gått ner tills imorn nu, har ätit drygt 500 kcal idag med och cyklat 40 min. Helt genomsvettig som vanligt vart jag ;)

Ska försöka sova tidigt idag, det tar på krafterna att prakitsera, det gör det verkligen:)


Kommentarer
Postat av: 123go

Duktig som inte åt semlan!



Det är samma för mig, som du skriver, att risken för hets är mycket större om jag kommer hem tidigare. Går runt där ensam hemma och har tråkigt.. kanske äta lite.. = kaos. Försöker alltid hitta på saker efter skolan som ska dra ut på tiden, haha, skitjobbigt.

Postat av: alice.

Sv; Tack käraste, käraste du. Hundra gånger om.

2010-02-16 @ 20:18:02
URL: http://sommarregnsdans.bloggplatsen.se/
Postat av: elli

Duktig du är som inte åt semlan! Jag vägrar också, alldeles för mkt kcal asså >.< stay strong <3

2010-02-16 @ 20:53:17
URL: http://tomorrowcanwait.blogg.se/
Postat av: Isa

Så duktig du har varit! :)

2010-02-16 @ 22:29:12
URL: http://everydayfromtheinside.blogg.se/
Postat av: M

Duktig som inte tog semlisen. :)

Jag isolerade mig i lägenheten i stort sätt hela dagen så jag inte skulle bli mött av semlor vart jag än tittade, haha.

Kram.


Kommentera inlägget här tack:

Namn:
Kom ihåg mig!
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0